Gå til hovedindhold

Overgangen til nye regler

Der gælder nye regler fra 1. januar 2019.

De regler, I læser om her, er de nye regler, der gælder for uddannelser, som starter efter 1. januar 2019. Uanset hvornår I har tilmeldt medarbejderen.

Uddannelser, der er startet i 2018, følger de tidligere regler.

Er ansøgningen annulleret?

Hvis I har tilmeldt en medarbejder i 2018 til en uddannelse, der starter i 2019, og derfor ikke har udfyldt ansøgningsoplysninger i forbindelse med tilmeldingen, skal I åbne tilmeldingen igen. I finder den i "Mit overblik" på efteruddannelse.dk under "Kommende kurser" eller "Afholdte kurser".

Når I har udfyldt ansøgningsoplysningerne, bliver ansøgningen automatisk sendt til AUB, som behandler den, når uddannelsen er slut.

 

Print Facebook LinkedIn Twitter Mail Facebook LinkedIn Twitter Mail Hvis du deler indholdet, vil udbyderen af servicen sætte en eller flere cookies på din computer.