Vælg virksomhed

Du skal ansøge om fritagelse i den kommune, hvor din virksomhed er registreret pr. 1. januar i gebyråret.

Find virksomheden
CVR-nummeret består af 8 cifre. Hjælp
P-nummeret består af 10 cifre. Hjælp

Årsag

Du skal vælge den af nedenstående fritagelsesmuligheder, der passer på din virksomheds situation.

Ansøgning om fritagelse for erhvervsaffaldsgebyr efter affaldsbekendtgørelsens § 60, stk. 3.

Dokumentation for momsomsætning skal vedlægges i form af momskvitteringer for 2016, revisorerklæring eller årsopgørelse med tilhørende regnskab, der viser momsomsætningen for 2016.
Dokumentation for lønsum skal vedlægges i form af kvittering for indberetning af lønsum for 2016, revisorerklæring vedrørende lønsum i 2016 eller et regnskab for 2016, hvoraf lønsummen fremgår.

Du kan tilføje dokumenter under trinnet ”Dokumenter” i ansøgningsprocessen. Her kan du også komme med eventuelle kommentarer til ansøgningen.

Bemærk: Hvis virksomheden er startet efter 1. januar 2 år før gebyråret (dvs. 2016) kan denne mulighed ikke benyttes.

Virksomheden erklærer hermed på tro og love, at virksomheden havde en årlig momsomsætning eller lønsum på under 300.000 kr. i 2016, og at de afgivne oplysninger er korrekte. Virksomheden giver samtykke til, at kommunen kontrollerer oplysningerne.

Kontaktoplysninger

Vi har disse oplysninger om din virksomhed fra CVR. For at ansøge om fritagelse skal du udfylde felterne nedenfor.


Udfyld felterne til nedenfor. Vi har brug for oplysningerne for at kunne kontakte jer.

Angiv en kontaktperson Hjælp
Skriv et telefonnummer Hjælp
Skriv en E-mail Hjælp
Gentag E-mailen Hjælp
Skriv navnet på den ansvarlige leder Hjælp

Årsag

Du skal vælge den af nedenstående fritagelsesmuligheder, der passer på din virksomheds situation.

Ansøgning om fritagelse for erhvervsaffaldsgebyr efter affaldsbekendtgørelsens § 60, stk. 3.

Dokumentation for momsomsætning skal vedlægges i form af momskvitteringer for 2016, revisorerklæring eller årsopgørelse med tilhørende regnskab, der viser momsomsætningen for 2016.
Dokumentation for lønsum skal vedlægges i form af kvittering for indberetning af lønsum for 2016, revisorerklæring vedrørende lønsum i 2016 eller et regnskab for 2016, hvoraf lønsummen fremgår.

Du kan tilføje dokumenter under trinnet ”Dokumenter” i ansøgningsprocessen. Her kan du også komme med eventuelle kommentarer til ansøgningen.

Bemærk: Hvis virksomheden er startet efter 1. januar 2 år før gebyråret (dvs. 2016) kan denne mulighed ikke benyttes.

Virksomheden erklærer hermed på tro og love, at virksomheden havde en årlig momsomsætning eller lønsum på under 300.000 kr. i 2016, og at de afgivne oplysninger er korrekte. Virksomheden giver samtykke til, at kommunen kontrollerer oplysningerne.

Dokumenter

Opsummering og godkendelse

Virksomhedsoplysninger
Kontaktoplysninger
Anmodning
Vedhæftede dokumenter
Navn

Kvittering

Tak for din henvendelse.

Vi har modtaget din ansøgning om fritagelse for betaling af erhvervsaffaldsgebyr for 2018.

Der sendes en kvittering for henvendelsen til din mailadresse.

Allerød Kommune vil behandle din ansøgning hurtigst muligt og derefter give en tilbagemelding.

Der gøres opmærksom på, at ansøgning om fritagelse har ikke opsættende virkning. Hvis din virksomhed opnår fritagelse efter at regningen er betalt, vil du få pengene retur.


Med venlig hilsen
Allerød Kommune
Natur og Miljø

 





Virksomhedsoplysninger
CVR-nummer
P-nummer
Virksomhedens navn
Virksomhedens adresse
Kontaktoplysninger
Kontaktperson
Telefonnummer
E-mail
Ansvarlig leder
Anmodning
Årsag
Kommentar
Vedhæftede dokumenter