Your browser does not appear to support JavaScript. You may want to try one of the following:
Siden er desværre låst, men vi har gemt din kladde
Blanketten bruges, når et skib hyppigt skifter register mellem DIS og DAS.
Vær opmærksom på, at Skibsregistret skal have modtaget ethvert anmeldt registerskifte inden det skalfinde sted. Anmeldelse af skift fx 4/9 kl. 17.00 – skal således være modtaget inden 4/9 kl. 17.00. Der gårsædvanligvis 15 minutter mellem din underskrift og modtagelse i Skibsregistret. Blanketten er modtagether, når du modtager en mail med oplysning om et sagsnummer. Der kan ikke indsendes anmeldelse af registerskifte, som ligger mere end en måned ud i fremtiden. Fx kan du ikke den 4/9 kl. 17.00 anmelde registerskifte efter den 4/10 kl. 17.00. Der kan højst anmeldes 28 registerskift på én blanket.
Hvis der underskrives i henhold til fuldmagt, skal Skibsregistret se den originale fuldmagt påregistreringstidspunktet. Efter omstændighederne kan Skibsregistret opbevare en fuldmagt, som dog maxkan være gyldig i 3 mdr. fra udstedelsen.
Hvis du anmelder et forkert registerskifte eller der sker noget, som gør, at du ønsker at trække enanmeldelse om registerskifte tilbage, kan det ske på e-mail til Skibsregistret SRG@DMA.DK fraanmelder. I mailen skal oplyses dato for anmeldelsen af registerskiftet, samt hvilket eller hvilke numre på blanketten om registerskifte, som trækkes tilbage.
Originale dokumenter sendes til:
SøfartsstyrelsenAtt. SkibsregistretCaspar Brandts Plads 94220 Korsør