Alle selvbetjeningsløsninger
Anmeld afvigelser i forhold til affaldsordning
Løsningen giver mulighed for at anmelde afvigelser i affaldsordningen. Det kan for eksempel dreje sig om fejl eller afvigelser af afhentningsdato eller spildt affald.
Anmeld anvendelsesændring af bygninger i landzone
Anvend denne løsning, når du skal anmelde anvendelsesændring af bygninger i landzone efter lov om planlægning § 38, stk. 1 jf. § 37, stk. 1 og 2.
Anmeldelse af landbrugs-, fiskeri- og skovbrugsbyggeri i landzone
Anvend denne løsning, når du skal anmelde landbrugs-, fiskeri- og skovbrugsbyggeri i landzone efter lov om planlægning § 38, stk. 2, jf. § 36, stk. 1, nr. 3 og 4.
Anmeldelse af midlertidig aktivitet
Denne løsning anvendes, når du vil anmelde en midlertidig aktivitet.
Anmeldelse fra autoriseret mester (kloak- og sanitetsarbejde)
Denne indberetning skal bruges af en autoriseret mester ved anmeldelse af kloak- og sanitetsarbejde
Anmeldelse og afmelding af olietanke
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at anmelde eller afmelde en olietank.
Anmod om ændring af affaldsordning
Her kan du anmode om at få ændret din eksisterende affaldsordning.
Anmodning om ansættelsesoplysninger
Anvendes af kommuner til indhentning af ansættelsesoplysninger om personer der får eller modtager ydelser fra kommunen
Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - dp 202H
Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.
Anmodning om pensionsoplysninger
Anvendes af kommuner til indhentning af pensionsoplysninger om personer der får eller modtager ydelser fra kommunen