Gå til hovedindhold

Ansøgning om tilladelse til gravearbejde

Denne indberetning anvendes ved ansøgning om tilladelse til gravearbejde.

Ikast-Brande Kommune
Skift kommune

Start

Hav følgende parat

  • Relevante dokumentfiler, tegningsfiler og skilteplan
  • Oplysninger om gravested.
  • Adresse og kontaktoplysninger på ledningsejer
  • Adresse og kontaktoplysninger på entreprenør
  • Adresse og kontaktoplysninger på projektkoordinator (kun hvis der er en projektkoordinator)

 

Mere information

Løsningen kræver ikke login, men der er fordele ved at være logget ind når ansøgningen starter. Relevante adresse og virksomhedsoplysninger udfyldes automatisk.

Trin for trin

Ansøgningen udfyldes med oplysning om:

  1. Din rolle i sagen
  2. Periode, type af gravning og skilteplan
  3. Vedhæftede dokumenter, tegninger og skilteplaner
  4. Indtegn på kort
  5. Sted - hvilken vej(e) berøres med oplysninger om hvilke elementer (fortov, kørebane etc) der berøres
  6. Ledningsejer med adresse og kontaktoplysninger
  7. Entreprenør med adresse og kontaktoplysninger
  8. Projektkoordinator med adresse og kontaktoplysninger. Dette trin vises kun hvis din rolle er projektkoordinator
  9. Opsummering og indsendelse.