Regnskab 2.0 - Basis
Regnskab 2.0- Basis er et værktøj til at danne og indberette årsrapporter for små virksomheder.
Hav følgende parat
- Bogføringsmateriale
- Tilgængelige tal og tekster
- NemID privat eller medarbejdersignatur
Mere information
Bemærk: Copy/paste kan give problemer grundet skjult formatering fra andre programmer (fx Word, PDF og Excel).
Indsæt derfor data via Notepad/Notesblok eller lignende program, der fjerner skjult formatering fra dine data:
- Kopier data fra oprindeligt dokument og sæt dem ind i Notesblok (al formatering skal forsvinde).
- Kopier data fra Notesblok ind i Regnskab Basis.
Regnskab 2.0 - Basis kan kun benyttes af virksomheder i regnskabsklasse B.
Virksomheder i regnskabsklasse C og D skal bruge Regnskab 2.0 - Special.
Trin for trin
- Indtast Regnskabsdata i Regnskab Basis
- Udskriv PDF-version af årsrapporten
- Få årsrapport godkendt og underskrevet på generalforsamling
- Efter generalforsamling: Indberet årsrapporten
- Gem den underskrevne årsrapport i din virksomhed
Relaterede indberetninger
- Indberet din årsrapport som XBRL-fil:
Brug Regnskab 2.0 - Special - Ansøgning om fritagelse for digital indberetning af årsrapporten
Kontakt Kundecenteret
Erhvervsstyrelsens Kundecenter
Telefon: 72 20 00 30
Vi har åbent:
mandag til torsdag 8:30-16:00,
fredag til 9:00-15:00.
Hav dit CVR-nummer klar. Så kan vi lettere hjælpe dig, når du ringer.
Skriv til Erhvervsstyrelsens Kundecenter.