Gå til hovedindhold

Rapport om indtægtsbegrænset og omsætningsbegrænset tilladelse (1-03)

Indehavere af indtægtsbegrænset og/eller omsætningsbegrænset tilladelse til at udbyde spil i Danmark skal udarbejde en rapport ved at udfylde denne blanket.

Hav følgende parat

Se Vejledningsfanen, hvor der er referencer til vejledninger og lovgrundlag.

Mere information

Rapporten skal redegøre for, om I som tilladelsesindehaver har udbudt spil i overensstemmelse med betingelserne for tilladelse herunder spilleloven og vilkår for tilladelsen.

Rapporten skal udfyldes og indsendes senest 14 måneder efter, at tilladelsen er taget i brug. Dvs. hvis tilladelsen er taget i brug den 1. januar 2015, så skal rapporten være Spillemyndigheden i hænde senest den 1. marts 2016.

I skal udarbejde en rapport for hver enkelt indtægts- og/eller omsætningsbegrænset tilladelse. Det betyder, at hvis I har en indtægtsbegrænset tilladelse til onlinekasino og en indtægtsbegrænset tilladelse til væddemål, så skal I udarbejde to selvstændige rapporter.

Rapporten om udbud af spil under den indtægts- og/eller omsætningsbegrænsede tilladelse kan udarbejdes af tilladelsesindehaver selv.

Rapporten skal kun handle om spil udbudt på det danske marked under den indtægts- og/eller omsætningsbegrænsede tilladelse og spilkonti tilhørende danske kunder.

Trin for trin

  1. Læs vejledningen, og find alle oplysninger frem
  2. Klik [Start] og følg instruktionerne
  3. Klik [Næste] i bunden af hvert skærmbillede, når du har udfyldt felterne
  4. Gennemse den samlede udfyldte blanket, inden du indsender den.

Krav til rapporten

I rapporten skal I blandt andet oplyse om:

  • Bruttospilleindtægten, gevinsterne og betalingerne
  • Bonus og markedsføring af spil 
  • Oplysninger om udbud af spil, herunder generelle og tekniske oplysninger, indretning af hjemmesiden og oplysninger om spil, beskyttelse af børn og unge under 18 år.