Gå til hovedindhold

Fritvalgsblanket

Blanketten bruges af private firmaer der vil godkendes som leverandør af hjemmehjælp og madservice i kommunerne.

Hav følgende parat

  • Der skal afgives nøgletal fra de sidste 3 års regnskaber, hvis virksomheden har eksisteret så længe.
  • Der skal oplyses police numre på forsikringer.
  • Der skal oplyses antal medarbejdere og deres uddannelse.

Mere information

Fritvalgsblanketten er målrettet private leverandører af madservice, personlig pleje og/eller praktisk hjælp, der ønsker godkendelse i en eller flere kommuner som leverandør jf. Serviceloven.
 

Blanketten rummer en række standardoplysninger, som alle kommuner har brug for ifm. godkendelsen. De lokale kvalitetskrav for den enkelte kommunes ydelser kan findes på kommunens hjemmeside eller på www.fritvalgsdatabasen.dk.

Trin for trin

  1. Virksomheden (CVR nr. o.l.) samt hvor der søges om godkendelse
  2. Hvilke serviceydelser man ønsker godkendelse til
  3. Økonomiske oplysninger (nøgle tal fra sidste 3 års regnskaber samt forsikringsforhold)
  4. Oplysninger om antal medarbejdere
  5. Krav til ydelsen
  6. Krav til samarbejde
  7. Fritvalgsblanketten indsendes elektronisk

 

Support

Martin Kristensen

Telefon: 41 73 08 77

For hurtigt at få hjælp, skal du gå ind på Supportsystemet og oprette en sag. Her kan du også se driftsmeddelelser.